Friday, February 27, 2015

My Last Day at Work

Hye..

Minggu naik cuti tahun baru cina adalah minggu yang paling "full of emotions" dan agak berat untuk saya... Mana tidaknya naik-naik cuti baru punch card tiba-tiba kerani bagi surat.. Bila baca tajuk "ARAHAN PERTUKARAN".. Whatttt????? Tukar????

Saya tak pernah pon mohon untuk bertukar dan tak pernah terpikir pun untuk bertukar tiba-tiba dapat surat arahan untuk bertukar... Terduduk sekejap..

Naik kerja hari Selasa... so hari Selasa dan Rabu hari yang sangat down, sedih, sakit hati dan macam-macam lagi emosi masa tu... Tapi hari khamis berjaya bangkit dari semua emosi yang melemahkan kepada semangat baru dan pergi meninggalkan tempat kerja lama dengan perasaan yang gembira..

Apa pun, saya positifkan diri.. Semoga tempat baru akan menjadi tempat yang lebih bermakna dan gembira untuk saya... Doakan saya ye!

Terima kasih untuk kawan-kawan yang tak jemu-jemu mendoakan dan beri semangat untuk saya.. Korang semua memang awesome! Thank You So Much!!!!!!

No comments :

Post a Comment