Thursday, February 12, 2015

Blouse Pattern


Apa dalam gambar tu? Ha... itulah pattern yang saya beli dari US.. Setelah 2 minggu menunggu dengan penuh sabar akhirnya sampai juga pattern yang dibeli ini... Nak tengok pattern apa yang saya beli? Tu di bawah tu...



Yang sebelah kiri itu saya beli di etsy.com dan yang kanan itu saya beli di simplicity.com
Untuk mereka yang tidak boleh sabar rasanya janganlah beli pattern yang jenis kertas ni.. Beli  yang pdf saja lagi senang.. Setelah bayar terus dapat link untuk download.. Boleh terus buat..

Saya pulak sebab minat sangat dengan pattern blouse ni tu yang gagah menunggu dengan penuh sabar.. Setiap hari pergi kerja tengok mailbox di office.. Kot kot dah sampai... Now dah lega... fuhhhh..

Nampaknya new DIY project sedang menanti untuk dilaksanakan... hehhehe..
I Like!

No comments :

Post a Comment